Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí |
Autor: |
Maňák, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Veletrhy jsou důležitým článkem marketingové komunikace. Tato diplomová práce má při-blížit problematiku veletrhů z teoretického i praktického hlediska. V teoretické části vysvětluje, jak veletrhy vznikly, popisuje smysl pořádání veletrhů, jejich informační roli, nejpoužívanější komunikační prostředky, ale taky radu proč by se měly firmy veletrhů účastnit. Dále v této části popsán současný stav akvizice firem na domácí veletrhy a na veletrhy v zahraničí s finanční podporou. V praktické části je provedena analýza vybraného veletrhu a sestaven projekt jak oslovit co největší počet firem a zajistit jim účast na tomto veletrhu. V další části je tento projekt podro-ben nákladové analýze, zda je vůbec rentabilní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3974
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet