1. Teoretická část: Ironická kontrola idejí podle Roberta McKeeho. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., stříhová skladba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Ironická kontrola idejí podle Roberta McKeeho. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., stříhová skladba |
Autor: |
Lukáč, Milan
|
Vedoucí: |
Labík, Ludovít
|
Abstrakt:
|
Táto práca je zameraná na problematiku teórií Roberta McKeeho, ktorý je priekopníkom vo vnímaní štruktúry filmového rozprávania. V úvode práce sú pomeno- vané teórie, pojmy a prístupy, ktoré súvisia s McKeeho teóriou beatov, dramaturgickou stavbou filmu, činiteľmi sprostredkujúcimi posun deja, americkým a európskym vnímaním filmu a McKeeho prístupom k analýze beatov. Konkrétna teória je využitá na analýzu filmov Ethana a Joela Coenovcov. Následne je aplikovaná do praxe v dokumentárnom filme. Metódou skúmania pozitívnych a negatívnych nábojov klimaxov sa poukazuje na kontrasty a vedenie prevládajúcich ideí vo filmoch No Country for Old Men, Fargo, Inside Llewyn Davis a Burn After Reading. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39757
|
Datum:
|
2016-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45144
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet