Možnosti a meze vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v běžné základní škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti a meze vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v běžné základní škole |
Autor: |
Klusalová, Helena
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na možnosti a meze vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v běžné základní škole, což je v současnosti aktuální a hodně diskutovaný problém. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a stanovuje základní teoretický rámec a legislativní vymezení dané problematiky, přibližuje také nejdůležitější odlišnosti v přístupu k žákům se specifickými vzdělávacími potřebami, včetně jejich klasifikace. V empirické části jsme si dali za cíl zmapovat proces inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných základních školách, a to konkrétně v okrese Prostějov. Respondenty byli učitelé základních škol v okrese Prostějov. Ke zjištění informací o zkoumaném problému jsme zvolili kvantitativní metodu výzkumu, a to pedagogický průzkum. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39773
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45166
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet