Sociálně pedagogické řešení situace dětí v poválečné historii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociálně pedagogické řešení situace dětí v poválečné historii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociálně pedagogické řešení situace dětí v poválečné historii
Autor: Láníčková, Andrea
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Předkládaná práce se zabývá situací dětí v pohraničních oblastech jižní Moravy po druhé světové válce. Jedná se o dobu, kdy souběžně probíhal odsun německého obyvatelstva a osídlování. Dějinné události byly hlavním sociálním rámcem, společenskými podmínkami v životě dětí. Teoretická část představuje historický kontext a dítě v rámci socializace a prostředí. Cílem práce je prostřednictvím metody zakotvené teorie analyzovat, jak pohledem sociálního pedagoga dějinné události tehdejší děti prožívaly a jaký vliv měly na jejich život a další vývoj. Pozornost je věnována zejména multikulturnímu a mnohonárodnostnímu prostředí, primární rodině, vrstevnickým skupinám a školnímu prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39789
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45185


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
láníčková_2017_dp.pdf 7.362Mb PDF Zobrazit/otevřít None
láníčková_2017_op.docx 22.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
láníčková_2017_vp.doc 54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet