Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí |
Autor: |
Válková, Ilona
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou poskytovanou rodiči. Kvantitativní výzkum proběhl pomocí standardizovaných dotazníků (SPAS, CASSS-CZ) u žáků druhého stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Závěr práce je zaměřený na analýzu výsledků výzkumu, jejich interpretaci a shrnutí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39863
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45292
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet