Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Autor: Válková, Ilona
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou poskytovanou rodiči. Kvantitativní výzkum proběhl pomocí standardizovaných dotazníků (SPAS, CASSS-CZ) u žáků druhého stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Závěr práce je zaměřený na analýzu výsledků výzkumu, jejich interpretaci a shrnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39863
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45292


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
válková_2017_dp.pdf 3.580Mb PDF Zobrazit/otevřít None
válková_2017_op.docx 23.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
válková_2017_vp.docx 20.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet