Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Autor: Staňková, Barbora
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Bakalářská práce, která nese název Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami, je zaměřena v teoretické části na inkluzi obecně. První kapitola teoretické části se zabývá inkluzivním vzděláváním. Další kapitola se zaměřuje na aktéry inkluzivního vzdělávání, konkrétně na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivního pedagoga, žáky hlavního vzdělávacího proudu a asistenta pedagoga. Poslední kapitola pojednává o legislativním rámci inkluzivního vzdělávání. Praktická část se věnuje při-pravenosti žáků na děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Připravenost žáků byla zjišťována pomocí slohových prací a dotazníků. Cílem této práce bylo zjistit, jak jsou žáci běžných základních škol připraveni na začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich postoje, pozitivní či negativní názory na inkluzi celkově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39947
Datum: 2016-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45408


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
staňková_2017_dp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít None
staňková_2017_op.docx 20.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
staňková_2017_vp.doc 52.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet