Inkluzivní vzdělávání žáků pohledem učitelů základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluzivní vzdělávání žáků pohledem učitelů základních škol |
Autor: |
Tesárková, Adriana
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluze. Konkrétně se zaměřuje na názory učitelů na inkluzivní vzdělávání. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy týkající se inkluzivního vzdělávání, historický vývoj a také legislativní rámec. Další kapitola se věnuje aktérům inkluzivního vzdělávání, kteří jsou nedílnou součástí procesu inkluze. Třetí kapitola popisuje aktuální stav inkluzivního vzdělávání v České republice. Jsou zde popsána podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a také vybrané projekty zaměřující se na podporu inkluze. Praktická část je zaměřena na zjištění názorů učitelů základních škol v Jihomoravském kraji na inkluzivní vzdělávání. Jejich názory jsou zkoumány pomocí kvantitativního výzkumu, který je realizovaný pomocí dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39953
|
Datum:
|
2016-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45415
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet