A Marketing Communications Mix for a Translation Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Communications Mix for a Translation Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Autor: Habrúnová, Barbora
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Táto bakalárska práca je rozdelená na dve súvislé a prepojené časti. V prvej, teoretickej časti, sú pomocou odborných zdrojov vysvetlené základné pojmy ako marketing, market-ingový mix, komunikačný mix, či podstata a význam rôznych marketingových analýz dôležitých pre chod podniku. V druhej, analytickej časti sú do praxe uvedené teoretické znalosti z prvej časti a to formou ako marketingového, tak komunikačného mixu, PEST analýzy, benchmarkingu, či SWOT analýzy a následných návrhov na zvýšenie povedomia vybranej prekladateľskej spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40032
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45515


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
habrúnová_2017_dp.pdf 1.790Mb PDF Zobrazit/otevřít None
habrúnová_2017_op.pdf 154.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
habrúnová_2017_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet