Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku |
Autor: |
Doležalová, Andrea
|
Vedoucí: |
Divošová, Romana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na názory a postoje rodičů v souvislosti s ranou výukou anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku. Poskytuje teoretické poznatky z oblasti vývoje řeči u dětí a blíže popisuje specifika kognitivního vývoje dítěte předškolního věku. Dále se zaměřuje na poznatky z oblasti výuky cizích jazyků u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich využití v praxi. Empirická část zkoumá význam výuky anglického jazyka v preprimárním věku a její budoucí vliv při zahájení školní docházky. Cílem empirické části je zjistit, zda je vhodné začít s výukou cizího jazyka již v předškolním věku a jakým způsobem tato znalost ovlivňuje dítě v běžném školním prostředí. Spolu s teoretickou částí budou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován v této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40045
|
Datum:
|
2016-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet