The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Autor: Otipková, Karolína
Vedoucí: Trčková, Dita
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření ideálu krásy v kosmetických reklamách v módních časopisech pro ženy, konkrétně v britských vydání časopisů Elle a Vogue. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy, jako je diskurz, diskurzivní analýza a reklama. Poté jsou definovány přesvědčovací strategie, které reklamy využívají. Práce se zaměřuje jak na vizuální efekty, tak na verbální přesvědčovací prostředky. Další část je věnována časopisům a historii obrazu ideální krásy. Tuto část uzavírá srovnání dvou módních časopisů Elle a Vogue. Praktická část analyzuje vybrané reklamy na make-up, dekorativní kosmetiku, pleťovou kosmetiku a parfémy a popisuje, které stereotypy jsou využity pro vytváření ideálu krásy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40057
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 45547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
otipková_2017_dp.pdf 5.240Mb PDF Zobrazit/otevřít None
otipková_2017_op.docx 16.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
otipková_2017_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet