Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006 |
Autor: |
Štětkářová, Šárka
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci. V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing. Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4012
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
4069
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet