Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006
Autor: Štětkářová, Šárka
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci. V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing. Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4012
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 4069


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štětkářová_2007_bp.pdfZablokované 2.344Mb PDF Zobrazit/otevřít
štětkářová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štětkářová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet