A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre |
Autor: |
Tellerová, Taťána
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzy marketingového mixu obzvláště na služby jedné konkrétní firmy a to Effect studia, které se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl. Cílem je analyzovat aspekty firemního marketingového mixu a také doporučit zlepšení za účelem vyššího zisku a lepšího udržení na trhu, který je plný konkurence. Teoretická část se zaměřuje na aspekty marketingového mixu a různými marketingovými analýzami, které poodhalí možnosti a zlepšení. Praktická část této práce je zaměřená na marketingový mix fitness centra a také na přímou konkurenci. Marketingové analýzy obou těchto fitness center mohou poodhalit rozdíly mezi nimi a skryté možnosti. Závěr této práce je zaměřený na doporučení pro prvně zmíněné fitness studio. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40133
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45657
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet