A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Autor: Tomková, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40135
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomková_2017_dp.pdf 2.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomková_2017_op.doc 46.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomková_2017_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet