A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje |
Autor: |
Tomková, Veronika
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40135
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45659
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet