Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna |
Autor: |
Krzyžánková, Barbora
|
Vedoucí: |
Vydrová, Janka
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem navrhovaného komunikačního mixu by mělo být zvýšení povědomí o Univerzitní mateřské škole Qočna u cílové skupiny a posílení image školy. V závěru byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40137
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45661
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet