Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Autor: Krzyžánková, Barbora
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem navrhovaného komunikačního mixu by mělo být zvýšení povědomí o Univerzitní mateřské škole Qočna u cílové skupiny a posílení image školy. V závěru byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40137
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45661


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krzyžánková_2017_dp.pdf 5.709Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krzyžánková_2017_op.docx 24.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krzyžánková_2017_vp.docx 29.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet