Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o. |
Autor: |
Malý, Pavel
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40145
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45670
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet