Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Gadušová, Michaela
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práca je zameraná na projekt zlepšenia súčasného stavu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Cieľom tejto práce bolo na základe analýzy súčasného stavu kaviarne navrhnúť projekt marketingovej komunikácie, ktorý spoločnosti pomôže získať nových zákazníkov a zároveň si udržať tých existujúcich. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky z dostupnej literatúry zaoberajúcej sa marketingom služieb a marketingovou komunikáciou a tiež výskumné otázky, ktoré sú v praktickej časti zodpovedané. V analytickej časti bola zahrnutá analýza spoločnosti metódou 7S McKinsey, analýza marketingového mixu spoločnosti, Porterova analýza piatich konkurenčných síl, PESTE analýza, benchmarking, anketa a SWOT analýza. Na základe zistených skutočností bol v projektovej časti navrhnutý konkrétny projekt obsahujúci jednotlivé akčné plány zamerané na zlepšenie marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, ktorý bol na záver podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40211
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gadušová_2017_dp.pdf 4.230Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gadušová_2017_op.docx 26.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gadušová_2017_vp.docx 29.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet