Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o. |
Autor: |
Kostrabová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu marketingového plánu pre spoločnosť Mibax Trade. V prvej časti boli spracované teoretické poznatky z oblasti mikro, malých a stredných podnikov, marketingového plánovania a elektronického obchodovania. Druhá časť bola naplnená predstavením spoločnosti Mibax Trade s.r.o., spolu so situačnou analý-zou, ktorá popisuje súčasný stav spoločnosti. Na základe situačnej analýzy bola zostavená marketingová stratégia a ciele, ktoré boli následne rozpracované do akčných programov. V závere bol marketingový plán podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40219
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
45760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet