Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje |
Autor: |
Louda, Jakub
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40220
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45762
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet