Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice
Autor: Tomalová, Zuzana
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40225
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45769


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomalová_2017_dp.pdf 6.210Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomalová_2017_op.docx 24.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomalová_2017_vp.docx 24.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet