Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol |
Autor: |
Vybíral, Lukáš
|
Vedoucí: |
Čada, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40226
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45771
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet