Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Autor: Vybíral, Lukáš
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40226
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45771


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vybíral_2017_dp.pdf 3.659Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vybíral_2017_op.docx 24.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vybíral_2017_vp.docx 23.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet