Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o. |
Autor: |
Čechová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4025
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet