Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání |
Autor: |
Plachá, Monika
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část se podrobněji věnuje nejprve pojmům inkluze a integrace. Dále se zaměřuje na výhody a jistá úskalí, která s sebou inkluze přináší. V další kapitole je uvedena současná platná legislativa v rámci inkluzivního vzdělávání. Poslední kapitola teoretické části je věnována vzdělávání žáků, kteří mají speciální vzdělávací potřeby. Tato kapitola poukazuje na jednotlivá podpůrná opatření v inkluzivním vzdělávání a na funkci asistenta pedagoga. Praktická část potom zkoumá a vyhodnocuje jednotlivé názory pedagogů ze školního prostředí, jak na inkluzivní škole, anebo na škole běžné. Názory pedagogů byly zjišťovány dotazníkovou metodou. Cílem této práce bylo zjistit, jaké názory mají pedagogové na problematiku inkluzivního vzdělávání. Jaké rozdíly se objevují v jednotlivých názorech dle věku pedagogů, jak je ovlivňuje délka jejich praxe a zdali se odlišují názory na inkluzi pedagogů, kteří již měli možnost pracovat s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami od těch, kteří prozatím nemají s těmito žáky žádné zkušenosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40283
|
Datum:
|
2016-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45860
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet