Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí |
Autor: |
Langová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. v současnosti a porovnání se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Data byla zpracována pomocí metod kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu dokumentů, rozhovor s představitelem firmy Baťa a.s., dotazníkové šetření a následně bylo provedeno vyhodnocení získaných dat. Výsledky této práce umožnily porovnání péče o zákazníka v současné firmě Baťa a.s. a do roku 1945, následné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu a obecné doporučení týkající se kvalitní péče o zákazníka současnému podnikatelskému prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40308
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45898
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet