Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo |
Autor: |
Mičková, Andrea
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40309
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45899
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet