Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo
Autor: Mičková, Andrea
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40309
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45899


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mičková_2017_dp.zip 542.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mičková_2017_op.docx 22.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mičková_2017_vp.docx 22.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet