Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky |
| Autor: |
Horká, Lucie
|
| Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti Oxalis, s.r.o., popis webových stránek a internetovou marketingovou komunikaci, kterou firma využívá. Jsou vypracovány také analýzy PEST a SWOT. Následující kapitola obsahuje online dotazníkové šetření skládající se z odpovědí zákazníků společnosti. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zvýšení úrovně webových stránek www.oxalis.cz. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40333
|
|
Datum:
|
2016-12-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45936
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet