Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. |
Autor: |
Palátová, Michaela
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40343
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45952
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet