Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. |
Author: |
Palátová, Michaela
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40343
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
45952
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account