Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě |
Autor: |
Štumarová, Monika
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně. V práci byla provedena komparace využívání těchto nástrojů firmou Baťa a vybranou společností. Potvrdily se shodné principy, ale byly nalezeny i značné rozdíly. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40368
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45981
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet