Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě |
Author: |
Štumarová, Monika
|
Advisor: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně. V práci byla provedena komparace využívání těchto nástrojů firmou Baťa a vybranou společností. Potvrdily se shodné principy, ale byly nalezeny i značné rozdíly. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40368
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
45981
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account