Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia |
Autor: |
Volfová, Petra
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mezi jednotlivými metodami sběru dat. Definuje charakteristic-ká specifika plánování rozhlasové komunikační kampaně. Analyzuje rozdíly mezi zadává-ním reklamních kampaní národních a regionálních klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4037
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4882
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet