Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti |
Autor: |
Němečková, Lenka
|
Vedoucí: |
Macháček, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji se zaměřuje na popis dotazníkového šetření a pojmu mystery client. Na začátku praktické části je představen Městský úřad v Uherském Hradišti a popsány činnosti vybraných odborů. Dále je vytvořena metodika šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. Na základě této metodiky je provedeno šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. V souvislosti s výsledky šetření spokojenosti jsou na konci praktické části práce zpracovány návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40474
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
46131
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet