Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce
Zobrazit celý záznam
Název:
|
Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce |
Autor: |
Havelková, Jana
|
Vedoucí: |
Rogožanová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na využití inscenační metody - tvořivé dramatiky v pedagogické práci na 1. stupni ZŠ. Rozebírá historické kořeny dramatické výchovy a ukazuje její význam pro sociální učení jedince. Zaměřuje se na sociálně - emoční vývoj osobnosti dítěte v období mladšího školního věku. Rozebírá formy a metody dramatické výchovy. Ukazuje praktické využití a cíle dramatické výchovy v pedagogickém procesu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4048
|
Datum:
|
2007-04-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1006289
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet