Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars |
Autor: |
Iushkina, Daria
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
V současné době je situace na mezinárodním trhu mezi producenty automobilů nezávislé producenty spíše konkurenční a to je povzbuzuje najít nové způsoby a nástroje, aby přilákali zákazníky. Většina automobilek zvolila strategii šetrnou k životnímu prostředí, založenou na světové ekologické situaci. Více než to, že nedávný skandál s emisemi u Volkswagenu donutil téměř všichni hráče trhu věnovat velkou pozornost otázce životního prostředí. Navíc úspěch Tesly dokázal, že je zde vysoká možnost masového zavedení elektromobilů na trh. Společnosti jako BMW, Volkswagen, Renault Group atd. investovali miliardy do rozvoje hybridů či elektromobilů (EV). Potenciální jedničkou na českém trhu je Škoda Auto se svými novými koncepty elektromo-bilů a hybridních automobilů. Společnost se těší velké oblibě po celém světě díky svým vysokým standardům kvality a modernímu designu. Cílem projektu je identifikovat správný způsob rozvoje společnosti v oblasti trhu s EV v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40560
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
46281
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet