Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA |
Autor: |
Truong Nguyen, Thanh Quy
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Ve věku moderního trhu je e-mailový marketing považován za nákladově efektivní marketingový nástroj pro firmy, které uvádějí na trh své výrobky nebo služby. VBA je nová basketbalová liga, která představuje ve Vietnamu nové trendy ve sportu. Cílem diplomové práce je navrhnout novou strategii expanze trhu a podpořit celkovou marketingovou strategii pro VBA tím, že navrhuje projekt e-mailového marketingu. Práce analyzuje marketingovou situaci VBA v předcházející sezóně a formuluje strategii e-mailového marketingového projektu, která VBA pomůže zlepšit vztahy se zákazníky a splnit specifické cíle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40563
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
46292
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet