Analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic ZLín spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic ZLín spol. s r. o. |
Autor: |
Krajčová, Jana
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic Zlín spol. s r. o. Práce měla přispět k přiblížení a porozumění marketingové komunikace, kte-rou firma HP Tronic Zlín spol. s r. o. využívá. Obchodní činnost skupiny HP Tronic Zlín spol. s.r.o. vychází z přijaté strategie zákaznicky orientované firmy, využívající moderní informační systémy, moderní technologie a výborné vzájemné vztahy s obchodními partne-ry. Přitom se může opírat o své zaměstnance, přímo zainteresované na dosahovaných vý-sledcích společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/405
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
3793
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet