Abstrakt:
|
V teoretické části je definován pojem celebrita, vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporu-čovatelem značky a dále popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktická část popisuje legislativní možnosti a omezení celebrit v reklamách v ČR, analýzu reklamních kampaní s celebritami (AHA!, Bramac, Vodafone, ) a výsledky dotazování na téma "přínos celebrit reklamě". Dotazování bylo zaměřeno na marketingové pracovníky významných firem (Vodafone, Interspar, DHL, OBI, ), celebrity (Helena Vondráčková, Václav Upír Krejčí, Jiří Macháček, Petra Janů, Heidi Janků ) a laickou veřejnost. Praktická část dále obsahuje předpověď budoucího vývoje celebrit v reklamě. Klíčová slova: V teoretické části je definován pojem celebrita, vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporu-čovatelem značky a dále popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktická část popisuje legislativní možnosti a omezení celebrit v reklamách v ČR, analýzu reklamních kampaní s celebritami (AHA!, Bramac, Vodafone, ) a výsledky dotazování na téma "přínos celebrit reklamě". Dotazování bylo zaměřeno na marketingové pracovníky významných firem (Vodafone, Interspar, DHL, OBI, ), celebrity (Helena Vondráčková, Václav Upír Krejčí, Jiří Macháček, Petra Janů, Heidi Janků ) a laickou veřejnost. Praktická část dále obsahuje předpověď budoucího vývoje celebrit v reklamě. |