Komunikační kampaň Fashion Revolution
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kampaň Fashion Revolution |
Autor: |
Kadlčková, Barbora
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o špatných dopadech rychlé módy (tzv. fast fashion). Teoretická část vysvětluje pojmy jako sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. V praktické části jsou interpretovány výsledky z kvalitativního výzkumu. Na základě těchto výsledků je v projektové části navrhnuta konkrétní komunikační kampaň. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně, která zvýší povědomí o negativních dopadech fast fashion u cílové skupiny. Sekundárním cílem je rozšíření povědomí o organizaci Fashion Revolution Česká republika a jejich aktivitách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41317
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47443
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet