Komunikační strategie obce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie obce |
Autor: |
Valiánová, Nikola
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část se zaměřuje na situační vybrané analýzu obce a na analýzu stávajícího využití nástrojů marketingové komunikace v obci. Náplní poslední části práce je projekt inovované komunikační strategie obce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41335
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet