Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické
Autor: Hajdík, Michal
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41345
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47483


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hajdík_2017_dp.zip 643.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdík_2017_op.docx 122.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdík_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet