Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické |
Autor: |
Hajdík, Michal
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Cílem práce vytvoření ucelené komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Práce je členěna do tří celků. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingových a komunikačních strategických nástrojů s přihlédnutím ke specifikům vzdělávacích institucí. Praktická část představuje kvalitativní výzkum, jehož výsledky jsou společně s výstupy z teoretické části převedeny do projektu, jehož výstupem je právě vy-tvoření komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41345
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47483
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet