Marketingová komunikace vysoké školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vysoké školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vysoké školy
Autor: Hromádková, Eva
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá popisem přípravy, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně pro University of New York in Prague (UNYP) s cílem zvýšit počet uchazečů na tuto školu. Teoretická část práce přibližuje vývoj terciálního, tedy vysokoškolského vzdělávání v České republice, a to od roku 1989 po současnost. Rovněž vymezuje cíle diplomové práce, metodologii a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá samotným procesem přípravy a realizace tříleté marketingové kampaně pro tuto vysokou školu včetně vyhodnocení jednotlivých částí kampaně. V projektové části autorka navrhuje vlastní marketingové aktivity pro danou soukromou vysokou školu, a to s ohledem na výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41350
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hromádková_2017_dp.pdf 4.721Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hromádková_2017_op.doc 207.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hromádková_2017_vp.doc 146Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet