Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s. |
Autor: |
Traksl, František
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41363
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47513
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet