Osobnost jako značka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Osobnost jako značka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Osobnost jako značka
Autor: Vaďura, Lukáš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště a SWOT analýze, ze které vychází návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na tvorbu strategie značky a komunikační plán značky Lukáš Vaďura.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41367
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaďura_2017_dp.pdf 4.827Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaďura_2017_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaďura_2017_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet