Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.
Autor: Vaněk, Jakub
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41369
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaněk_2017_dp.pdf 5.330Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaněk_2017_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaněk_2017_vp.doc 202Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet