Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o. |
Autor: |
Vaněk, Jakub
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41369
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47519
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet