Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
Autor: Kadlecová, Michaela
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním zákazníkům tak, aby je zaujal. V teoretické části je popisována značka a její význam, vztah mezi značkou a marketingovou komunikací, teorie brandbuildingu, budování značky v online prostředí a metodika výzku-mu. V praktické části je rozbor značek Google a Digitální Garáž, mapování konkurence a vý-zkum. Pro lepší interpretaci výsledků jsou zde uvedeny tabulky a grafy. Pro zodpovězení výzkumných otázek bude proveden kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum pomocí elektronického písemného dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41384
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47538


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kadlecová_2017_dp.pdf 2.170Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kadlecová_2017_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kadlecová_2017_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet