Vliv vlogerů na budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv vlogerů na budování značky
Autor: Kmínková, Petra
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace značky zapojit vlogery. Práce hojně používá termín "cílová skupina" a také ten je v teoretické části vy-světlen a definován. Praktická část využívá dvě metody výzkumu pro přesnější výsledky. Nástrojem první metody jsou polostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů. Pomocí výsledků prvního výzkumu bylo provedeno do-tazníkové šetření určené pro cílovou skupinu beauty vlogerů. Respondenti odpovídali na otázky ohledně toho, jak vnímají spolupráce beauty vlogerů a kosmetických značek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41389
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47543


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kmínková_2017_dp.pdf 3.488Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kmínková_2017_op.docx 125.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kmínková_2017_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet