Vliv vlogerů na budování značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv vlogerů na budování značky |
Autor: |
Kmínková, Petra
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace značky zapojit vlogery. Práce hojně používá termín "cílová skupina" a také ten je v teoretické části vy-světlen a definován. Praktická část využívá dvě metody výzkumu pro přesnější výsledky. Nástrojem první metody jsou polostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů. Pomocí výsledků prvního výzkumu bylo provedeno do-tazníkové šetření určené pro cílovou skupinu beauty vlogerů. Respondenti odpovídali na otázky ohledně toho, jak vnímají spolupráce beauty vlogerů a kosmetických značek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41389
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet