Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip |
Autor: |
Lányová, Tereza
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je navrhnout nízkonákladovou komunikační strategii za účelem propagace cestovatelskému dokumen-tárnímu filmu Zero Hero Trip. V teoretické části jsou definována teoretická východiska dokumentárního filmu, road movie, filmového marketingu a marketingové komunikace. Dále se věnuje objasnění pojmů distribuce a propagace filmu, reklamy, online komunikace, public relations a sponzoringu. Praktická část je zaměřena na projekt Zero Hero Trip a tvorbu jeho komunikačního plánu. V praktické části byla využita SWOT analýza projektu a analýza konkurence, jejichž výsledky slouží pro vystavění návrhu komunikační strategie. V závěru jsou formulována doporučení pro použití v budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41397
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47551
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet