Umění v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Umění v reklamě |
Autor: |
Hejčová, Erika
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na popis a rozbor vývoje historických skutečností v oblasti reklamního plakátu. Práce bude primárně třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané proble-matiky. Bude analyzovat oblast umění a reklamy. Zaměří se na zpracování vývojové linie reklamního plakátu, a to v kontinuitě s tvorbou Alfonse Muchy, jako významného předsta-vitele uměleckého směru secese. Práce se orientuje na umění v reklamní tvorbě, konkrétně reklamní plakát, který odráží společenský život daného období ve spojitosti s dnešním poje-tím reklamního plakátu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41427
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47584
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet