Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu |
Autor: |
Javorská, Dana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu se zaměřuje na téma dětské obezity v oblasti sociální reklamy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou reklama, sociální reklama, marketing nebo dětská obezita. Praktická část se nejprve zabývá analýzou sociálních reklam, které byly zveřejněny v uplynulém roce. Zkoumá, jak byly tyto reklamy tematicky zaměřeny a zjišťuje, jaké má téma dětské obezity zastoupení v oblasti sociálních reklam. Poté praktická část analyzuje výsledky kvantitativního šetření, které mělo za cíl zjistit míru povědomí o sociální reklamě s téma-tem dětské obezity ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41431
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47590
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet