Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu
Autor: Javorská, Dana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu se zaměřuje na téma dětské obezity v oblasti sociální reklamy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou reklama, sociální reklama, marketing nebo dětská obezita. Praktická část se nejprve zabývá analýzou sociálních reklam, které byly zveřejněny v uplynulém roce. Zkoumá, jak byly tyto reklamy tematicky zaměřeny a zjišťuje, jaké má téma dětské obezity zastoupení v oblasti sociálních reklam. Poté praktická část analyzuje výsledky kvantitativního šetření, které mělo za cíl zjistit míru povědomí o sociální reklamě s téma-tem dětské obezity ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41431
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47590


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
javorská_2017_dp.pdf 1.224Mb PDF Zobrazit/otevřít None
javorská_2017_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
javorská_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet