Celebrity jako nástroj propagace značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Celebrity jako nástroj propagace značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Celebrity jako nástroj propagace značek
Autor: Kendzierski, Tomáš
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci značek na trhu telekomunikačních společností. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace ke značce, celebrity marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza vybraných kampaní operátorů na základě rešerše dostupných zdrojů a výsledků kvalitativního průzkumu formou skupinového rozhovoru. V závěru práce je na základě zjištěných dat a teoretickém základu uveden návrh pro zlepšení efektivity celebrity marketingu značek operátorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41436
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47595


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kendzierski_2017_dp.pdf 7.268Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kendzierski_2017_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kendzierski_2017_vp.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet