Politik jako značka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Politik jako značka |
Autor: |
Řepka, Vladimír
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Politici. Volení přímo či nepřímo. Jejich úspěch spočívá v komunikaci, v politickém PR. V obraze, který voličům vytváří svým chováním. Dokáže-li politik marketingovou komunikací zaujmout voliče, znamená to pro něj vítězství ve volbách. Používají čeští politici základy PR? Co dodržují či nedodržují a zanechává to vliv na úspěchu a oblíbenosti voličů? To je předmětem této práce. Jak současné politiky vnímají jejich voliči. Dodržují a využívají veškerý potenciál politického PR a marketingových komunikací? Tím se zabývá praktická část ve dvou kvalitativních výzkumech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41450
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47614
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet